Category Archives: Teknologi

VrBox

Benda ni dah lama teringin nak beli, tapi rasa tak penting sangat. Sebab tu tak beli. Dan akhirnya beli juga benda ni. Bila dah guna rasa seronok pulak. VR video tu rasa macam diri ini betul2 ada ditempat dlm video tu. Cuma akan pening kepala sikit lepas guna benda ni.

Vrbox ni order dari lazada. Proses sampai ambil masa 2 minggu juga dari china ke malaysia.

Vrbox termasuk dengan controller game. Harga rm95 sahaja.

Salah satu ciri2 yg menarik vrbox ini adalah terdapat headset utk dgr. Tak perlu pakai earphone utk mendengar.

Dari belakang, pakai vrbox ini mmg selesa, rasa tak nak buka bila pakai. Kalau buka pun sebab pening kepala.. hehe

Seronok juga main benda ni diwaktu lapang utk hiburan dirumah. Cadangnya nak beli benda ni utk Uzma. Sebab nak mudahkan dia mendengar menggunakan headset. Tapi dia pulak tak nak pakai.. jadi Abahnya saja yg guna.. hoho.

 

« Older Entries