Monthly Archives: June 2015

Raja Buah

Dalam bulan puasa ni salah satu menu yg aku paling tertarik adalah buah. Yg paling sedap dan tak boleh makan selalu iaitu durian. Makan mmg sedap, lepas makan mmg panas satu badan.. huhu.

Yg menarik yg aku jumpa dalam FB adalah info jenis buah durian yg popular di Malaysia.

FB_IMG_1435550388062

 

Buah durian yg biasa dan pernah makan jenis D24, D101 dan Red Prawn. Makan pun tak banyak. Sekadar nak merasa je 🙂

 

Kenduri kahwin Sahabat

Ahad 7 Jun 2015, kenduri kahwin Wan yg menamatkan zaman bujangnya. Majlis diadakan kampung ibubapa beliau Gopeng, Perak. Bertolak pada hari malam sabtu 11.30mlm, menumpang kereta member.

sampai kampung sebelum waktu subuh, lepas subuh ada rezeki dgn sarapan pagi, bihun goreng, lauk daging rendang tok, teh dan kopi.

P_20150607_062332

P_20150607_062406_NT

Dan inilah tempat yg kami tuju serta dewan tempat utk berehat lelapkan mata.

P_20150607_151356

P_20150607_151415

Gambar Wan dgn pasangan beliau, semoga bahagia dgn pasangan anda.

P_20150607_140422

P_20150607_140430

P_20150607_151532

 

 

Mari Kita Ke Zoo Negara

Sabtu 6 Jun 15, dalam pukul 10.20am sampai ke zoo negara. Dah lama tak pergi sini. last masa bujang,  pegi dgn member. Seronok bawa isteri dan anak-anak jalan disini cuma agak letih bila berjalan. Cuaca pagi tu mmg baik, sesuai utk melawat zoo negara.

wpid-p_20150606_100831.jpg

Antara binatang sempat diambil gambar.

wpid-p_20150606_120851.jpg

wpid-p_20150606_121952.jpg

wpid-p_20150606_130315.jpg

wpid-p_20150606_123358.jpg

Harga tiket rm32 utk dewasa dan rm11 utk kanak-kanak. Yg bawah 3 tahun percuma. Lokasi peta zoo negara.

wpid-p_20150606_103710.jpg

Gambar bersama keluarga tersayang.

wpid-p_20150606_131205_1.jpg

wpid-p_20150606_111119.jpg

wpid-p_20150606_104326.jpg

wpid-p_20150606_104300.jpg

Ada rezeki dtg lagi..