Monthly Archives: January 2015

Berjalan ke bukit malawati, kuala selangor

Hari ahad 25-jan-2015, aktiviti bersama keluarga berjalan ke bukit malawati di kuala selangor. Bertolak dari kg sementa ke kuala selangor dlm 30minit, Bawa pun rilek je… hari ni cuaca pun baik, nk berjalan-jalan pun mudah.

Untuk naik ke bukit malawati kenderaan tidak dibenarkan naik. Kereta disediakan. Bayaran rn5 utk dewasa dan rm3 utk kanak2.

P_20150125_160227

Yg menarik disini sudah tentu tempat yg bersejarah dan monyet yg jinak.. hehe. Disini sesi bergambar dgn meriam dan monyet.

P_20150125_123948

P_20150125_124843

P_20150125_124751

P_20150125_125016

P_20150125_125342

Disini ada serba sedikit gambar dlm muzium di bukit malawati.

P_20150125_131001

P_20150125_131755

P_20150125_131836

P_20150125_131908

P_20150125_131927

Masa menunggu utk balik.

P_20150125_141441

Ada rezeki dtg lagi.

Berakhir Zaman Sekolah Menengah

Bila lihat gambar lama ni, dah 13 tahun berlalu zaman sekolahku berakhir. Dari 13 tahun tu juga macam2 pengalaman yg aku alami, baik yg buruk mahupun yg baik. Semua tu aku jadikan sandaran dalam hidup.

Memang benar ada yg berkata, Guru yg terbaik adalah Pengalaman Hidup. Dari gambar ini juga aku teringatkan sahabat yg telah pergi dulu, semoga mereka bersama dgn golongan beriman dan beramal soleh.. amin.

IMG_419414399077443

IMG_419502222441701

Kepada sahabat yg masih ada, kirimkan doa pada yg tiada. Itu yg termampu kita berikan pada sahabat kita yg tiada. Semoga kita bersahabat selamanya.

« Older Entries