• Dugaan Demam

    Bulan feb/mac 2017, dugaan demam bagi kami sekeluarga. Bermula dari anakku Muhammad Uzair, kemungkinan jangkit dari rakan disekolah Pasti. Berlarutan dengan aku dan hampir-hampir dengan isteri, Alhamdulillah isteri sihat. Selama

    Read more »
  • Selamat Hari Lahir Uzma

    Dah lama tak update blog, hari lahir Nurul Uzma pada 22 Jan 2013. Uzma lahir diklinik bersalin Annur di Shah Alam. Sambut birthday dirumah Umie. Takde ajak sape-sape pun. Makan

    Read more »
  • Kek Hari Lahir Bulan 12

    Bulan Disember ni hari lahir aku dan anakku. Alhamdulillah umur aku genap 32 tahun dan anakku 5 tahun. Semoga hidup didunia ini memberi kita nikmat untuk beribadah dan bekerja kerana

    Read more »
  • Jalan-Jalan ke Putrajaya

    Tengah hari semalam bersama dengan keluargaku berjalan-jalan ke putrajaya. Mula pergi ke pesta kanak-kanak Islam Malaysia. Banyak lagi tempat yang tak pergi. InsyaAllah ada rezeki datang sini lagi, pegi kat

    Read more »

Latest in Aktiviti

Jalan-Jalan ke Putrajaya

Tengah hari semalam bersama dengan keluargaku berjalan-jalan ke putrajaya. Mula pergi ke pesta kanak-kanak Islam Malaysia. Banyak lagi tempat yang tak pergi. InsyaAllah ada rezeki

Latest in Hobi

Keris telah dicuci

Alhamdulillah 3 muharram yang lalu telah selesai cuci sebilah keris. Keris masih dijaga dengan rapi, proses cucian hanya meletakkan minyak mesin singer dan menggosok menggunakan

Latest in Automotif

Tukar Tayar Motor

Semalam lepas solat asar aku bergerak dengan motorku ke bengkel motor. Cadang nak tukar tayar motor dibahagian hadapan. Tayar motor depan tak pernah tukar sebelum

Dugaan Demam

Bulan feb/mac 2017, dugaan demam bagi kami sekeluarga. Bermula dari anakku Muhammad Uzair, kemungkinan jangkit dari rakan disekolah Pasti. Berlarutan dengan aku dan hampir-hampir dengan isteri, Alhamdulillah isteri sihat. Selama 5 hari akan demam, 2 hari aku cuti kerja. Untuk merujuk masalah kesihatan, aku merujuk ke klinik kerajaan. Risau jika dijangkiti demam denggi, untuk kaedah memantau demam denggi dengan menguji

Read more

Selamat Hari Lahir Uzma

Dah lama tak update blog, hari lahir Nurul Uzma pada 22 Jan 2013. Uzma lahir diklinik bersalin Annur di Shah Alam. Sambut birthday dirumah Umie. Takde ajak sape-sape pun. Makan sendiri je.  Alhamdulillah Nurul Uzma dah umur 4 tahun. Semoga baik budi rohani dan jasmani anakku. Beriman dan beramal soleh dan solehah.  Amiin… Related posts: Selamat Hari Lahir Uzair Selamat

Read more

Kek Hari Lahir Bulan 12

Bulan Disember ni hari lahir aku dan anakku. Alhamdulillah umur aku genap 32 tahun dan anakku 5 tahun. Semoga hidup didunia ini memberi kita nikmat untuk beribadah dan bekerja kerana Allah SWT. Semoga kebaikkan didunia dan akhirat juga diperolehi bersama-sama. Amiin.   Related posts: Hari Sukan Pasti 2016 Selamat Hari Lahir Ulya Selamat Hari Lahir Uzair

Read more

Jalan-Jalan ke Putrajaya

Tengah hari semalam bersama dengan keluargaku berjalan-jalan ke putrajaya. Mula pergi ke pesta kanak-kanak Islam Malaysia. Banyak lagi tempat yang tak pergi. InsyaAllah ada rezeki datang sini lagi, pegi kat tempat yang belum pergi.   Related posts: Anak-anak ceria Ke Pulau Besar, Melaka Majlis Anugerah Pasti 2016

Read more